Filmkväll

Tjaa ! :)

Ligger i sängen helt seg. Tittar på The last Song, ska titta på Kommesarie Späck innan jag sover också.

Idag vaknade jag väldigt sent, kändes som om man sov bort hela dagen..
Kom hem väldigt sent igår eftersom vi tittade fel på busstiden. Så vi va tvugna att vänta till 2 bussen, men det va lika trevligt det :)

Träffade min kusin igår på O'learys så stod jag o snackade med honom.

Sen bar det hemmåt.
Gick raka vägen till badrummet för att tvätta bort all smink som såg för jävligt ut. Det va så fruktansvärt varmt på bussen. Usch riktigt äckligt.

Ne om man ska fortsätta att titta klart på filmen nu :)
Kommer ändå somna snart :)

Sov gott änglar ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback