Hos Bella

Godmorgon änglar !

Sitter hos Bella, har nyss duschat håret. Kände mig inte speciellt fräsh när jag vaknade idag. usch.

Igår kväll va vi vid Lovsjön då, träffade ett holländare som satt vid den öppna elden. Så vi vad då tvugna att prata engelska hela kvällen. Awesome !

Så jag sov hos Bella inatt för tjejerna skrämde livet ur mg igår kväll så jag vågade inte åka hem på mopeden själv. höhö !

Idag så stannar jag hos Bella hela dagen typ så jag kommer nog vara lite off kanske.
Har match vid 19 så vi ska samlas vid 17.
Önska oss lycka till:D ska spela mot mitt gamla lag. hahaha.

Nu ska jag kamma håret och sen sätta mig med Bella och titta på någon film :)


Ha en kanon dag !

Kramar ♥

Kommentarer
Tanja*Andersson säger:

SV: haha ok :D

2010-08-18 | 17:27:49
Bloggadress: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback