Konfirmation 2010

Kom nyss hem från Habo. Min kusin konfirmerades idag :)
Dom sjöng några utav låtarna man själv sjöng när jag konfirmerades. haha hade hoppats på att man skulle få slippa dessa låtar. Men det va en bra konformation. Kändes som man själv konfirmerades igår , usch vilken tid ;O

Men jag tänkte i alla fall lägga in lite bilder från Konfirmationen :)



Lilla lilla Tilda :)


Synd bara att man satt längst bak, man såg knappast något :(






haha tänk att tiden går så förbannat fört :O helt sjukt. Snart e det ju dags för studenten. Men det blir jag först hihi. Sorry Tilda! ;)
Vi ska i alla fall till Indien när jag har fyllt 18, haha får se hur den överenskommelsen ser ut då ;) höhö

Ne snart kommer Älskling Emelie till mig :)
Ska vi titta på film o mysa lite.

Pussinutt (a)

Ha en undebar kväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback