Mitt rum

Har hållt på med mitt rum idag :)
Rensat ut en hel del faktiskt. Hållt på i flera timmar känns det som.
Slog mig till sist ner i soffan framför slutet på Fångarna på fortet och sen var det Time out. Min favorit. Älskar Time out, skrattar lika mycket varje gång.
Ikväll har man eller jag iallafall sett lite skillnad i mitt rum, längtar bara tills de nya möblerna o de kommer in :) Kommer bli Awesome ! ♥
Blev ganska liten bild men man ser ändå skillnad ;)
Slänger in en bra låt jag lyssnat på under min städeftermiddag.
Trodde första gången jag hörde låten att det va en kille som sjöng. haha. Så fel man hade den gången ;)
Nu ska jag sova i mitt ekande lilla rum.
Imon taggar vi för en picknick vad vattenledningsparken..
Då kommer garanterat bilder in :D
Sov så gott underbara människor !
Puss o Kram ! ♥

Kommentarer
MyzaaN säger:

tackar sweety, hur har du haft det i skolan ?:D

2010-08-25 | 07:48:45
Bloggadress: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback