Ojojoj

Jag ska nog skärpa mig mer nu med bloggen.
Märker att det minskat lite med besökare :( men ändå väldigt glad att jag har besökare även de dagar jag inte skrivit något.
Som idag, då kunde jag inte skriva. På morgonen så fick jag inte igång datan (vet inte varför...) Sen när jag kom hem från skolan så ville den inte arbeta tillsammans med mig så det levde sitt egna lilla liv.. Hmmm... Inget jag gillar. Sen typ efter en timma så stack jag till Bella, så har varit där sen nu. Eller vi hade träning i 1,5 timma :) Verkligen jätte härligt att komma tillbaka till fotbollen nu efter 2 år :) Har verkligen saknat det!

HAHA ! Jätte gammal bild på mig (a) gick i 7an eller 8an då xD
Imon e det skola igen som gäller. :) Klassen är underbar ! Bara att det känns konstigt när man inte e alla tjejer nu som man varit innan.

Ne nu ska jag hasa mig till sängs :)

Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback