Otursdag!!

Det e vad jag kommer kalla denna dagen för.

Först idag när vi va vid Vattenledningsparken och gick runt dom små stationerna så va det en station där man skulle springa i konstiga kläder.. Jag började springa och när jag kom bort vid kurvan och skulle svänga tillbaka så la jag en sån bell. Trillade mitt i lera. Aj!? Ja en aning.
Sen när jag o Mamma e på IKEA och ska lyfta in tunga kartonger i bilen så skar jag upp typ halva lillfingret.
Sen va det ju dags för fotbollsträning, kom dit o spelade sen skulle vi spela "Match" och jag skulle sparka iväg en boll med vänster foten och sträckte till mitt lår ! Jag va tvungen att gå av men gick in lika fort igen för jag ville spela färdigt. Men haltade likt förbannat ! Så jag blev tvingad till att ta tigerbalsam och linda om det.
Inte nog med det, när jag kommer hem och ska ner för att hämta rena kläder för jag skulle in i duschen slår jag i mitt vänstra knä riktigt hårt!! 

Assa va e det här fören dag!! Jo OTURSDAG! 
vill inte ens veta vad som händer näst...
Nu ska jag äta sen sova..
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback