Studiedag !!

Hade studiedag idag :D
Sjukt skönt :)

Erica sov hos mig idag :) tittade på New Moon igår kväll. Skulle titta på Saw VI men vi orkade inte det :P eller aah jag vågade inte :P hahaha somnade jue till New Moon :O hur kan man göra det ;) haha


Senare kommer Emelie till mig :) ska ha treeeeeevligt :)

har redan börjat med lite förfest ;) hihi Musik på höööööögsta voooooolyyyyym !!!!!! :D haha


Ikväll eller om det blir imon så ska vi göra en tårta till en killkompis som fyller år imon :D ska bli väldigt rooligt :)

Just det,, en förra detta kompis klaga på att jag har kommenterat hennes blogg men ne du det har jag inte. jag tittar inte ens på hennes blogg så aah sorry där du. Ta reda på fakta innan, för sist gick det ju inte så bra  ;) HAHA

Ne nu ska jag höja volymen för nu kom det en bra låååååååt :D

Hörs senare
Puss




Kommentarer
Anonym säger:

Vad kul och mysigt :)

låter som en kanon helg !

jag ska ha mys och bus me mina 3 pojkar hemma :)

så blire se på tv me 2 kompisar .

öppet hus på en gammal skola imorn . leka i snön os.v :)

2010-01-29 | 16:02:59
Bloggadress: http://denrosadammtussen.blogg.se/
heedaah säger:

faan vad najs med studiedag! det vill jag oxå haaa!!

2010-01-29 | 20:20:05
Bloggadress: http://heedaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback