tråkigt

Det e en sak jag inte gillar med att vara hemma själv, att det e så tyst o tråkigt hemma.
Visst det e skönt att det inte e någon hemma men jag menar vem ska man nu skälla på eller typ reta eller ja. Inte ens hunden e hemma :(
Mamma o alla andra stack till Halmstad i morse när jag låg o sov, så nu har jag typ bakat en kladdkaka jag o bella ska ha i helgen ;) höhö!
Ska gå ner o göra mig iordning till jobbet. Ska gå om en timma ungefär. Sista kvällen man jobbar. Riktigt härligt.

Igår så slingade Bella mitt hår, blev nöjd först. Men idag när jag såg det, såg det mindre bra ut. Assa jag fundera på varför jag färgar det till blondt. Varför e jag inte brun hela tiden. Visst det kan bli varmt o så på sommaren men Whatever. Aja, kommer nog ändå färga tillbaka det i höst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback