Gillar inte vädret

Assa när ska det sluta regna ? Jag vill då att solen ska komma fram så man kan känna att det e sommarlov imon , men just nu känns det inte som det.
Va i stadsparken igår, hade förväntat mig fint väder men det va mulet :( usch man blir så trött när det e sånt här väder. Man har ingen energi till ngt, jag går runt i gäspar hela tiden. Haha.
Men vi tittade på ponnysar (a) så söööta..
och så va jag o slingade mitt hår igår oxå, o så va hon tvungen att klippa för det va så slitet :( gillar inte kort hår.
Vill ju ha långt men det blir det ju inte om man ska hålla på att klippa av det hela tiden.
Aja, fundera på att ställa mig o baka lite kanske.
Nu när man inte har några skolarbeten man måste göra :D sås på det ! ♥

Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback