Solig dag

Sitter o vänta på att jag ska bege mig aupp till bussen.
Börjar 12 idag så ska vi äta i restaurangen idag. Jag e inte ens hungrig eftersom jag åt en tallrik gröt nyss.
Men jag får väll trycka i mig ;) haha inte bra.

Efter skolan ska jag träffa Amanda så ska vi sätta oss på ett fik o mysa lite. okeejj där ljög jag lite, vi ska faktiskt plugga. Men det lät mycket bättre med mysa. haha.

Nehepp om man ska ta på sig lite smycken och parfym o bege sig till bussen :)

Ha en kanon dag :)

Puss


Kommentarer
PsychoBlonde säger:

okeej :) i helgen ska jag på fredan hem till en kompis lillebrors studentmottagning, sen på lördag ska jag nog ut & åka båt med massa tjejkompisar å dricka öl :D

sj då?

2010-06-02 | 16:48:38
Bloggadress: http://psychoblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback