Sova kanske !?

Oj, va klockan e mycket. Ja för min del iallafall. Har inte sovit mycket dessa dagar.
Jag sov 6 timmar inatt. Fast jag trodde jag skulle vara mer piggare än vad jag va idag.
Igår jobbade jag från 10-16 så stack jag hem o fixade mig så kom farmor, farfar och min söta kusin.
Hann bara äta hemma sen stack jag igen till Bella o Ellen kom sen så satt vi o snackade lite.
Sen stack jag hem till Emelie så kom ***** och ***** o hämtade oss så åkte vi vem till ***** och tittade på film o mös (a)
så kom man hem vid 3 på natten och så klart kom pappa o väckte mig idag 15 över 9 -.- för vi skulle upp o jobba.

Nu ikväll va jag på bio med Amanda, vi tittade på the A-team. Den va faktiskt bra. Om man gillar pangpang filmer . haha
Ne nu ska jag sova, blir inget jobb imon så jag ska fundera på vad jag ska ha med mig till Halmstad, dit jag ska åka på Torsdag ;) sen ska jag en sväng till stan med Bella älskling !♥

Kommentarer
Lotte säger:

Hon är hur go´som helst också ;)

Du skulle ju komma hit, då får du träffa henne! :) Hur har du det i sommar? Är du ledig nå´t?



Hämtar hem din kusin imorgon, jobbar du hos Mattias då? Kanske vi svänger förbi?

2010-06-20 | 22:59:12
Bloggadress: http://lottebloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback