Trött som ...

Usch idag har jag varit i solen för mycket utan att dricka ngt :S inte bra eller vad tycker ni ?
Va i stan idag med Amanda.
Tittade lite resor. Vi ska utomlands detta eller nästa :)
Jag tycker nästa år passa mycket bättre eftersom jag inte kan ta ledigt från skolan en vecka , för det kommer vara väldigt mycket o nytt den terminen. Sen sticker jag o familjen till Thailand över jul o nyår :D Ååh jag bara längtar :D
Imon ska jag ha en slapp dag e ledig imon me ;)
ska städa rummet hade jag tänkt.. haha
Ne nu ska jag sova, va tvungen att gå upp 7 idag. Och jag ska ha min första sovmorgon imon på HELA sommarlovet :-O, ska verkligen bli skönt !
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback