10 Mars :)

Hejj :)
Sry för jag inte har skrivit ngt idag men jag har inte hunnit, stack direkt efter skolan till E :)

Ligger i sängen nu iaf ;O
ska snart titta på film, det blir Australia :) fy rackans va den e braa, jag bara älska den :)
Om ni inte har sett den så har ni verkligen missat något :)





Där kom liite bilder :)
hihi han e bara så snyyyyyygg :) Hugh Jackman, för att vara så gammal :P hihi


Just det, sen idag med skolan eller aah alla ettor på HR programmet va o tittade på en teater visning :)
Kabaré Kalabalik :P
Va ganska bra, bara att det en jäkla massa trummor :P haha så man kan säga att det va kalabalik x) hehe







Ne nu ska jag titta på film
Hörs imon :)
Då jag har studiedag :) hihi

Puss o Gonatt ♥

Kommentarer
TUFFAAST.BLOGG.SE säger:

Svar: Idag har jag varit med min kompis typ c:

Dudå?

2010-03-10 | 23:16:09
Bloggadress: http://tuffaast.blogg.se/
Luffi säger:

Hey! Bara lilla Luffi som kikar in igen!! Allt bra idag? Kram =)

2010-03-11 | 11:57:23
Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback