Done, And I'm back

Så nu e min design klar :D
blev väldigt nöjd med den denna gången :)
Inte så mycket rosa :P haha

Och så har jag haft en liiten bloggpaus oxå:)
kanska härligt

Men jag ska iaf lägga mig snart, e ju skola imon igen -.-
Förra veckan va så sjukt soft önskar att vi hade sådana veckor för alltid
Vi va lediga i måndags eller tisdags för det va resursdag för dom som inte hade gjort ngr prov
sen hade vi då skola mellan 10.40-16.00 på onsdagen sen lediga i torsdags sen skola 08.50-11.30 i fredags.
Så sjuukt soooft säger jag bara :P


Just det, för er som ville att Eric Saade eller Darin skulle vinna melodifestivalen, så har jag skapat en grupp på facebook som heter: Vi som ville att Eric Saade eller Darin skulle vinna melodifestivalen!!
Gå gärna med i den:)
Och så får ni lägga till mig som vän självklart :D hihi


Puss o Gonatt

Kommentarer
Jasmine säger:

SV: haha okej men den var väldigt fin iaf :)

2010-03-14 | 20:56:49
Bloggadress: http://essatjej.blogg.se/
vilma<3 säger:

okej jag ska nog sova nu:) jag har tyvärr inte facebook:(



soft vecka värkligen:) en fråga bara vad är ditt favorit klädes plagg??

2010-03-14 | 21:43:09
Bloggadress: http://skrattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback