Clever!? Öh ne !

Hahaha dagen började inte så särskilt bra , först träffade jag Emmie och följde med henne o Sanna till Hus 2 för att hämta deras kock kläder då va det någon idiot som hade snattat Sannas skjorta och sen va det någon som hade använt Emmies skjorta och smutsat ner hela den ! Euuuuw kan jag ju bara säga!!

Aja, sen skulle man ner och hämta sina kockkläder som låg i skåpet för att byta om , la mina nycklar i min skinnjacka som jag la in i skåpet igen (MED NYCKLARNA I FICKAN), stängde skåpet och tryckte igen HÄNGLÅSET!!
Känner mig så smart! *Host* så där stod man med inga nycklar och ingen mobil! KATASTROF!!

Så min lärare fick hjälpa mig med att knipsa av hela J***a låset !!
gud så förbannad jag blev på mig själv men endå så garvade jag när det hände!? haha.

HAHA!! Aah så clever e jag !



Väntade på Linus efter skolan för att snacka lite.
Mötte Em nere i stan så köpte vi lite Godis (a) haha förlåt Emelie!!


Men det e till i kväll och imon kväll för man har ju lite sovmorgon ;) hihi

Jag har en känsla att jag börja faktiskt sakna Daniel :( hehe.

men nu ska jag plugga med Em♥

KramKram! ♥


Kommentarer
miiah säger:

sv: jaa garderoben blev färdig haha :) får inte plats med allt dock och ändå har jag två garderober, får nästan dåligt samvete :P hahaha



allt bra idag? :)

kram

2010-05-10 | 19:18:57
Bloggadress: http://miijauh.blogg.se/
Malin säger:

Det är altför lätt å göra såna idiotiska saker!

2010-05-19 | 11:39:48
Bloggadress: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback