Härlig kväll på piren ♥

Heeeej !

Sitter och tittar på 27 Dresses. Kom hem för en timma sen typ från stan.
Jobbade först idag sen mötte jag upp Bella så skjutsade pappa in oss till stan då vi fikade lite på Waynes. Riktigt mysigt :)
Åkte upp till A6 en snabbis och tittade på toppar eller ngt man kan ha på sig nästa helg (a) sen gick vi till Ikea och köpte en glass. Hehe.

Åkte ner till stan igen och gick in till Piren, gud va hörligt det va där när solen låg på.
en riktig sommardag har de varit idag :)

Jag (ansiktet ser för jäkligt ut)


Bella älskling


















Det va några bilder från kvällen :)

Imon taggar man jobb till 100 ;) haha

Och på måndag ska jag rakpermenenta mitt hår :D hihi

Ha en kanon kväll

Puuuss

Kommentarer
emma säger:

svar; hihi ja:)

Förresten det skulle va jättegulligt om du skulle vilja rösta på mig i sommartävlingen som jag publicerat på min blogg, om jag nu skulle gå vidare?(A) Isåfall hör jag av mig om jag går vidare=)

2010-05-23 | 16:32:56
Bloggadress: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback