Ingen sömn inatt..

Okeejj, idag kommer jag nog va helt jävla trött ..

Jag gick o la mig vid 23 typ för jag skulle orka gå upp idag för att jobba, sen ringer Emelie på mobilen vid 23.11 men la på lika fort så jag fick ringa upp henne.
Så pratade vi en liten stund.

Sen somnade jag, tror jag.
Men mobilen ringde EN GÅNG TILL !!! va fan tänkte jag.
Då va det ett nummer jag inte kände igen men visst jag svarade iaf (fråga mig inte varför).
Så tjatade han om aah något jag inte kan skriva här !
Men jag hörde typ i bakgrunden att Mattias eller Daniel va me (tror jag) så jag ringde Daniel efter och frågade honom, men det gick ju inte så jävla bra att prata med honom, så tjurig han va, så jag la på.

Sen fick jag ett sms om att han va ledsen o LaLaLa vid typ halv 2. Men jag orkade inte svara, för jag va typ as arg.
Men jag fick ett till sms igen vid halv 4 där de stod Gonatt. Men det svarade jag faktiskt på annars kände jag mig taskig. Så jag skrev att jag inte längre va tjurig så vi får väll se hur denna dagen kommer sluta.

Men jag vill ändå få reda på vem den killen va som ringde !!

Ne nu ska jag åka o jobba

Hörs senare

Puuuuss♥

Kommentarer
nathalie o ebba säger:

okejj va bra :) för vi följer dejj oxå :D<3

2010-05-23 | 11:20:43
Bloggadress: http://naattisch.blogg.se/
miiah säger:

sv: tackar :))



Ja, det var asnice väder igår :) hihi.

Allt bra idag? =) kramar

2010-05-23 | 12:46:30
Bloggadress: http://miijauh.blogg.se/
dojte säger:

haha härlig natt danni ;)

2010-05-23 | 13:57:51
Bloggadress: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback