Jag e verkligen inte smart!

Halleeeåå !


Nyss hemkommen typ, sitter i sängen med en massa mattehäften !! Uuuuusch, jag har nationella i matte på fredag *Suuuuck*.

Äsch, idag då har vi varit i köket. Jag kom på att jag hade mina kockkläder i Emmies skåp eftersom jag glömde mina nycklar igår (a) och hon va sjuk idag, så jag fick låna Fridas kläder som inte heller va i skolan idag, men det löste sig iaf. hehe. smart jag e! ;)

I köket gjorde jag klart allas Panacotta och sen gjorde jag några havreflarn :) riktigt gott ^^ hihi (a)



Just det, va ju iväg i helgen med familjen och emelies familj :)
Och jag ska ju snart börja med mitt rum (Hoppas jag),
SÅ då köpte jag en gullig sak (a) som jag ska ha på ett par hyllor som jag ska på väggen (a) ååh mitt rum kommer nog bli superbra tror jag.


Ne nu ska jag dra mej neråt Ica med Min lilla bäverstumpis (a)

Puss !




Kommentarer
nathalie o ebba säger:

okejj :)

2010-05-18 | 18:46:12
Bloggadress: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback