Riktigt stolt över mig själv

Nu e jag klar med alla arbeten som jag låg efter med, riktigt stolt över mig själv.
Idag på hygienlektionen så arbetade jag så mycket att jag blev sjukt förvånad över mig själv!
Har aldrig arbetat så mycket under den lektionen som jag gjorde idag. Jag gjorde färdigt 2 arbeten på 1 timma :) Hihi duktiga Daniella ♥
Sen nu när jag har suttit hemma o slappat gick jag in på skolkompassen och såg att jag hade ett arbete om köttets uppbyggnad så jag passade på att göra den så det oxå e klart. Då slipper dom komma in i sista minut ;) inte bra.

O så målade jag mina naglar när jag ändå inte hade något att göra.
Vi får egentligen inte ha nagerlack i köket med det struntar jag i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback