Rix Fm♥

Gud vilken härlig kväll det blev igår.
Fick va med mina bästa flikkor♥, vädret va awesome great, musiken va faktiskt bra även om man knappast va vid scenen utan sprang bara runt på stan o på tivolit ;) anledning finns det men tänker inte skriva vad.


Jag åkte först till Emelie där jag fixade mig lite till och lyssnade på musik♥ I love !
Sen kom Ellen så lagade vi lite pannkakor *Mmmmh*






Klockan blev kvart över 2, så vi gick hem till Malin och pratade lite. Och musiken va såklart med i högtalarna me ;)
I like it you know.



Sen bar det av till stan där RixFm väntade på oss.
Bussresan va ganska fail, haha.
Men vi kom ner iallafall.









Åkte karusell (a) haha, sjukt skoj.
haha ellen o bella vågade inte åka ;)
Töntar eller hur, haha.
Men jag älskar dom ändå♥


Träffade en massa folk man kände som man stannade o snackade med.
Sen gick vi o mötte ett par killar som äntligen kom till Jkpg.
Så vi gick med dom eller aah vi sprang en hel del. Herregud, vilken kväll.

Men den blev väldigt lyckad kan jag ju säga.
Älskart ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback