Tjuuuu!

Sitter i sängen nu och har as ont i magen :( Inte bra .
Ska snart gå ur sängen o ta på mig lite andra kläder, ska snart ut o gå med Em ♥
Så får man se om det blir bättre i magen.

Ska ta o lägga in bilder på sakerna jag köpte i helgen :)
Och sen självklart lite bilder från helgen me ;) hehe

Ett par leggings med spetsslinga på sidorna av benen
60:-


leggings med spetstyg över allt :)
80:-


8 st spetstrosor ;) billigt o bra ;D 160:-


ansiktscreme och hårspray 80:-


Foundation, pulver ögonskugga, ögonskugge borste, Mascara och en glasfil :) 249:-


Leopardscarf :) 40:-


Film: Australia :) favorit filmeeeen :D:D 89:-


Man hittar väldigt mycket fynd när man väl kommer in ;)
Haha jag o Em hade skrivit upp en lista på vad vi skulle köpa men det blev en aning mer ;) haha

Ne nu ska jag springa lite på crosstrainern ;)

Hörs senare


Puuuss

Kommentarer
tilda-[Foto&Design] säger:

sv: Haha;D

2010-05-03 | 18:50:52
Bloggadress: http://tiildalarsson.blogg.se/
egoboosting säger:

fina saker du köpt!



sv: Vad trist att höra att du har blivit kallad tjock och ful av så många, jag förstår att du har tagit åt dig och mått dåligt. Det man kan tänka på är att dem som har sagt det åt dig har själv säkerligen dåligt självförtroende och måste trycka ner andra för att må bättre eller faktiskt är avundsjuka på dig. Jag hoppas du jobbar på din självförtroende och självkänsla, för du ska INTE gå ner i vikt för att andra tkr det utan för att du själv vill isånnafall! Och jag tror nog killen gillar dig, dem flesta killar struntar i hur stora bröst man har - dem har ju inte med ens personlighet att göra! Lita på honom och din magkänsla så ska du se att det går bra :)



Kramar i massor!

2010-05-03 | 18:53:24
Bloggadress: http://egoboosting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback