Myskväll ♥

Fy vilket väder det va igår kväll.. usch, jag låg allvarligt i min säng under två täcken och va LIV rädd o nästan grät !!
Uuuuusch jag hatar verkligen sådant.. Bläää!!
Men Danne ringde och räddade mig ;) haha jag kan inte fatta att jag e så rädd för sånt, beter mig som en jävla barnrumpa. Haha!

Idag har jag iaf haft nationellaprov i Matte, gick faktiskt ganska bra :)
Pappa kom o hämtade mig efter skolan, eller jag satt ute i solen ett tag innan jag ringde honom o bad han hämta mig (a) åkte o köpte lite mat efter på Dragon, åt Pasta med kyckling o chanmpion med gräddsås. Mummma !

Ne nu ska jag göra mig iordning för ska snart åka till en kompis ;)

See yaa later (a)

Puuuss





Kommentarer
miijauh säger:

sv: min dag har varit toppen! =) hur har din då? :) kram

2010-05-21 | 18:30:05
Bloggadress: http://miijauh.blogg.se/
nathalie o ebba säger:

hej hej :) följer du oss via bloglovin ? =)<3

2010-05-22 | 11:51:16
Bloggadress: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback