Värsta dagen ever..

Uuuuusch vilken helvetes daaaaag !!

Började med att jag fortfarande hade mina kläder i emmies skåp och vi va tvugna att knipsa upp det *Oooops* men jag hade ett extra lås så hon fick det.

Sen när vi gick upp till köket fick jag världens läskigaste mensväääääärk. skulle inte dessa P-piller hjälpa!? Hmmm.. Tydligen inte.. Måste ringa ungdomsmottagningen imon !!!

Sen efter skolan träffade man Amanda. Riktigt mysigt va de. Vi köpte en macka på Mackmakeriet och satte oss längst kanalen o mös i solen .
Gick till busshållplatsen och tänkte ta en buss som gick 13.40 men den KOM INTE!! Ååååh blir man inte arg då?? Så jag frågade chauffören om han kunde be nummer 14 att vänta in. Och han sa att han skulle ringa!
stod nummer 14 o väntade när jag kom? NEEEEJ!
"Ne det gick tydligen inte" säger busschauffören!!
I helvete heller, han ropade inte ens på den bussen.. Fy fan va arg jag va !!

Så denna dagen har varit en ren Menshelvetesdaaaag !!!

Tindra Plutttis (Bellas systers)


Naaaaw ♥♥


Va hos frissan idag o rakparmententade mitt hår :)
Riktigt najjs blev det :)

Lånade Jönköpings snyggaste tröja ;) hihi(a)


Gonatt

Kommentarer
Malin säger:

svar: tack :D :D

okej :)

2010-05-25 | 19:36:33
Bloggadress: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback