Work, Work, Work

Helllo Everybody!!

Allt bra?

Själv e man sjukt trött. Har haft en lång men en jäkligt bra helg :)
I Fredags va man med Bella på stan och shoppade lite bikini :)
Träffade Emelie och Malin på friskis så tränade vi i 2 timmar, riktigt skönt va det!
Igår va Bella och Ellen hos mig hela kvällen :)
Sjöng singstar, snackade killar och tittade på film . Riktigt Mysigt :)

Och idag har man jobbat lite :)

Imon e det skola igen då"/

Kommer bli slappa dagar i skolan denna veckan , Imon går jag till halv två typ eller ngt sen på tisdag börjar jag klockan 13.00 med ett matte prov (Omprov) sen ska jag uypp till köken och laga lite förrätt och efterätt till våra föräldrar som kommer till restaurangen vid 18.00 så man slutar nog inte fören sent den kvällen, men de kommer nog bli väldigt sköj. Sen på onsdag kommer det bli en vanlig dag som alltid har :P hehe

Men man e ju ledig på torsdag och Fredag, fyy fasen va gooottt !! :D:D

Men nu ska jag sticka :)
hörs sen

KramKram !!

En bild från Fuerteventura :)
Så man inte blir alltför avis på killarna som e iväg nu :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback