1:a advent

Godmorgon. Sovit gott? Själv jag har sovit som en prinsessa inatt. ;) Med tanke på att det snart är Julafton och nyår, helt sjukt att detta året har gått så fort..
Första advent idag då, inte för att vi har tänt något ljus. Känns konstigt att inte göra det eftersom det är typ som en tradition. Har ni haft en mysig frukost med ett tänt ljus? :)
Jag blir upphämtad om ca 1 timma för att sticka in till stan för det är julskyltning :D hihi
Mysigt (a)
Hoppas ni får en kanon söndag.
Just btw va på bio igår. Jag och Emelie tittade på Devil. Aldrig åka hiss igen. aldrig!. haha. Men filmen va faktiskt jätte bra. :) Kan jag faktiskt meddela somett filmtips :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback