I think I'm loosing my mind

(Kan börja att säga att min STÖRSTA fobi är spindlar).
Jag såg en spindel på väggen i mitt rum, fick panik. Den kröp eller klättrade typ en decimeter från golvet.
Mina skor låg på elementet så jag tog på mig ena skon och hämtade ett häfte med papper. Vek ihop det så det blev lite tyngd när man kastar iväg det. haha.
Kastade pappret på spindeln som va på väggen, den rörde sig knappt. Gjorde om det två gånger och äntligen föll den ner i springan mellan golvet och väggen. Jag började stampa med skon på en vit kabel som ligger mot väggen så att spindeln skulle dö. Men frågan e om den fortfarande lever eller om den e död!? bara den inte sitter på min näsa imorgon när jag vaknar ;)
Jag tror att jag börjar bli lite crazy! haha

Jag ska lägga mig under mitt gosiga duntäcke nu och hoppas på att den spindeln e död, hehe =)
Sov gott inatt och hoppas ni har haft en bra helg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback