Överlevde sprutan !

Är äntligen hemma nu. Jag slutade 14.00 så jag gick raka vägen till Bowling City för att möta upp Tanja. Hann bara vara där i 45 minuter typ till mamma kom och hämtade mig.
Vi åkte till vårdcentralen för att ta spruta, Twinrix. Vi ska ju till Thailand dan innan julafton :D hihi.
Och jag är väldigt töntig när det gäller sprutor och nålar så jag va tvungen att ligga ner i sängen för att jag skulle kunna slappna av. haha. Va töntig jag är! Det märks verkligen inte att jag är 17 år, typ runt 8 som måste hålla mamma i handen ;) hehe.

Just nu i allafall sitter jag och tittar på 2½men på 3an för att ha något att göra innan Ghost Whisperer börjar på Tv400 :) Åh jag bara älskar det programmet. hihi.

Hur har ni haft det idag då, i kylan? :)


Kommentarer
anna säger:

usch jag hatar också sprutor. men skönt att det gick bra!

2010-11-11 | 19:27:25
Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/
emelie säger:

jag lyssnar på musik :D

2010-11-11 | 19:48:34
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback