Win a date with Tad Hamilton♥

Jag som hade längtat så efter Despan ikväll så var inte det, istället va Win a date with Tad Hamilton. Fast den duger ju också ;) han är ju sjukt förbannat snygg :O Rena drömmen.
Aa, just det. Jag tog bort mina Gelénaglar idag, får väl se om jag gör om det efter Thailand eller hur jag gör :) känns ganska tomt utan dom. hehe.
Har också en bild från igår (jag tror det va det, minnet har blivit väldigt dåligt ;) ) när Fenya blev lite avis när jag och pappa "mös" i soffan ;)
Ser ni tavlan va sne den är ;) Ouuupsi!
Filmen är ju inte slut så jag ska fortsätta se den.
Sov så gott !
Kärlek till er! ♥

Kommentarer
neli säger:

hihi erkänn hon är söt? :D det är min pojkväns kusin hihi. hon är bara 4 månader :D



åh jag vet inte vem som kommer vinna.. jag sitter och lyssnar på jay smith nu. det är fan svårt asså.. men jag hoppas verkligen på olle, men sen kvittar det om han vinner eller inte, för han kommer ändå komma långt med sin karriär. tro mig :)

2010-11-30 | 22:13:37
Bloggadress: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback