En lång dag idag

Sitter med ny duschat hår såklart kropp, haha.
Kom hem 17.30 idag från skolan. Började direkt med mina läxor och ett Power Point arbete vi har om Cancer.
Gjorde mig två toast och tittade på "16 and pregnant" på Mtv.
Hade samtidigt en hund som ville ha mat..
Euuw, vi hade naturkunskap idag på morgonen. Skulle titta i mikroskop på olika slags djur, typ vattenloppor och en massa andra äckliga smådjur.
och självklart ska jag komma med en dum kommentar att mikroskopet liknar den tecknade figuren Wall-E, men gör den inte det ? Lite iallafall!? haha. Jag e ju konstig.
hehe, gulligt (a)
Nu ska jag faktiskt läsa igenom min hotell läxa , sen ska jag sova. Har varit en lång dag känns det som.
Sov så gott, och ta hand om er!
Kram♥

Kommentarer
maria - foto fööfään! säger:

sv: åh tack! allt bra med dig? :)

2010-09-17 | 13:38:18
Bloggadress: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback