Just nu..

Sitter jag, Frida, Elin och Frida i bibblan. När man ändå har håltimma så får man väl passa på att plugga lite ;) hihi
Börjar om 1 timma sen sluta vid halv fem :( Uuusch ! Jag orkar faktiskt inte gå så länge idag.
haha dom ser så upptagna och bestämda ut ;) haha
Eller ja, Frida (hon i vitt) sitter och tittar på One Tree Hill medans vi andra sliter häcken av oss ;)
och själv väntar jag på tills säsong 8 börjar igen på 5an. One tree hill då ;)
Nu ska jag återgå ;)
Ha en kanon dag !
Kram !

Kommentarer
miiah säger:

sv: och gott var det med :D hehe. tack!



jag har precis lekt med malle, ska posta ett brev och sen börja plugget :P buhuu.. dudå? :) kram

2010-09-28 | 12:34:10
Bloggadress: http://miijauh.tk
becka säger:

du kan kolla på one tree hill säsong 8 nu på ch131.com men det är utan text :D

2010-10-02 | 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback