Inlines åkning

Hejsan svejsan :)

Sitter på lektion, näringslära. Inte roligt.
Mår inte bra och slutar om ca 1 timma :( bläää! Efter skolan åker jag, Elin och Frida ner till stan för att sätta oss på Waynes.

Tisdagen är våran längsta dag, och det är något vi inte gillar :( syter för alla tisdagar..

Hade idrott idag, då vi åkte inlines. Eller jag gjorde inte det eftersom det inte fanns några i min storlek.. haha men det va bra det, för ville inte åka. Så jag gick en runda istället. råkade gå lite vilse så jag tappade bort Frida o Elin. Haha. Lyckat.




De andra i klassen va också redo att ställa sig upp o börja åka. Såg faktiskt bra ut ;) hihi



Ska nog titta på filmen nu ;)

30 minuter kvar tills vi slutar :D wiihuu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback