"25 Dagar" Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål nu är att gå klart skolan, går ut om lite mer än ett år.
Min dröm är att Jobba kanske i ett år sen flytta utomlands och bli mega känd. Tjäna så mycket pengar så jag inte vet vad jag ska göra av dom. Köpa ett strand hus i LA och en lägenhet i Thailand. Skaffa mig en rik man, så vi kan vara rika tillsammans. Han ska spela fotboll i ett känt lag nånstans i världen. Vi ska ha 3 barn. Jag ska bli en milf. Min man ska massa brudar som springer efter honom och jag ska en massa snygga killar efter mig. Ingen otrohet här inte ;) haha. En gång i månaden ska vi åka till ett fattigt land och ge pengar till dom. Hjälpa barn och vuxna. 

Wow vad en tonåring kan drömma ;) Nu ska jag bara be till gud och se till att det blir till verklighet.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback