woow jag börjar redan bli nervös...

Hejsan på er. Jag har inte så mycket bilder att lägga ut just nu :( så bloggen får se lite tråkig ut. Men det ska jag ändra på! Ska bara ta och ladda min kamera först ;) 

Idag ser min dag ut så här: 

• Först in till skolan för att träffa min hotell lärare, saknat henne! 
• In till praktiken för att jobba med Bojan. :D AWESOME! Saknar den lilla sötnosen ;)
• Och sen det som jag är mest orolig för. Jag och Romanna ska stå på en scen på Per Brahe gymnasiet och prata inför de nyblivna ettorna om den nya Hotell- Turismlinjen. Vi ska stå och prata i MIKROFON!! he   he. How's that gonna work? Well we find it out later.
Detta ta vi tummen UPP för ;) 

See you guys later.
Peace.



Kommentarer
Becca säger:

sv: okey :D

allt bra med dej idag?? :)

2011-04-13 | 19:47:44
Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback