Haft en kanon påsk

Gud vilken kanon heelg jag har haft! Har inte haft någon bättre på lääänge, eller någon sån bra alls? Gör det lite kortfattat för er :)

Torsdags: Åkte familjen till Halmstad så jag fick vara hemma hela helgen med Fenya :) mysigt. Men jag och Amanda åkte in till stan på eftermiddagen och gick runt lite. Solen sken så härligt. Träffade en kompis som äntligen hade fått sitt körkort, så åkte med honom lite :) jag längtar tills jag har fått mitt. Har övningskört nästan hela helgen börjar bli en racerförare snart ju.

Fredag: Jag och Amanda började med att handla mat och sånt till kvällen för grillfest. Hade det jätte kul, vi dansade och snackade heeela kvällen. Det är så sjukt skönt när man kan vara ute så länge på kvällen.

Lördag: Jobb först sen blev det en sväng in till stan för lite cruising och fest. Hur kul som helst. Träffade killar vi träffade första gången förra året, exakt ett år sen faktiskt! Skit kul. Sen va det två tjejer med oss, hur roligt som helst. Vi hade lite racing på A6 parkering. Vi kärde med kundvagn medans alla andra hade bilar. 

(bilder från förra året)

Och racing hade vi såklart!


Söndag: Jobbade då också, övningskörde  hem. Inga kärringstopp! Wohoo! Stoolt! Åkte till Amanda där Erica också va. Vi solade och spelade lite fotboll tills det va dax att stata grillen, vilket grabbarna fick göra ;) Vi åt, sminkade oss och stack in till stan. Helt dött va det, men vi startade vår egen cruising! ;)

Och idag har jag jobbat. Så har min helg sett ut. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback