Gårkvällen blev mer än toppen

Assa shit, kvällen igår blev faktiskt mer bra än jag trodde. Ellen kom till campingen vid 2 tror jag. Jäklar vad glada vi var när hon kom. Hon gör allt så mycket roligare. Underbara människa! 
När vi åt fick hon nått spratt att spela Lady i Lady och Luffsen.. Ja frågar mig inte ens. haha!

Men kvällen slår nog inte ens spaghetti romansen. Vi gick in mot stan och satte oss på en restaurang och beställde lite mat, Emelie och Ellen beställde in 2 San Fransico och jag en cola ;) 
Men beställde in en till mig också, gud vilken god drink det är. Mumms. 
Eftersom Ellen fyllde år i fredags så hade vi med oss lite presenter och sen fick hon en special drink. :) Mycket god vad den. 


Kommentarer
Tilda Larsson säger:

Jasså, gud vad trevligt att få veta det! :):)

2011-07-24 | 22:05:57
Bloggadress: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback