Här får ni svaren på era frågor.

Vad gör du helst en regnig dag?
Som nu, då ligger jag med en mysig filt eller mitt duntäcke (om jag skulle vart hemma) och tittar på film med en kopp te i handen eller något. Annars hoppar jag i vattenpölar, det går ju också. ;)


Mest använda produkten till håret?
Eftersom jag har väldigt tjockt och slitet hår så använder jag TRESemmé's schampo för colourprotection. Jag slingar och färger mitt hår allt för ofta så därför använder jag det. Verkligen jätte bra. Har balsamet också, som jag tar kanske två gånger i veckan tillsammans med en hårinpackning för förstört och slitet hår i samma märke. Älskar verkligen TRESemmé.

Jag plattar håret VÄLDIGT mycket, lite väl för mycket. Jag plattar mitt hår varje dag. Och eftersom mitt hår redan är slitet och förstört så är det ju verkligen inte bra för mitt hår..
Så jag änvänder ett värmeskydd först som jag tar både när jag fönar och plattar håret.  Sen tar jag alltid ett balsam som man tar i tort hår för att få det lent och fint. Det jämnar ut de slitna topparna man får när man plattar håret.

Alla dessa fyra produkter använder jag lika mycket :)

Drömresmål?
Oj, svår fråga. Men jag skulle vilja åka till typ USA och sen åka runt till en del stater. Kanske vara borta nån månad. Min kusin är i USA nu och har varit i NY Orlando sen skulle dom nån annanstans. Det skulle varit riktigt najs. Sen till Hawaii och Karibien vill jag. Det har varit min dröm sen liten att åka till Hawaii! Har ni varit på Hawaii?


Hur klär du dig helst en solig, varm dag?
Då har jag på mig ett par jeans shorts och ett linne. 


Vilken är din bästa bild?
Oj, jag blir typ aldrig bra på bilder. Men fick till en härlig bild på mig när jag står i Vättern.
Sen en bild på mig i vintras. Den blev jag nöjd med.



Favoritfärg på nagellack?
Lila, åh jag älskar verkligen lila. Men den ska vara ljus. Jag köper alltid mina nagellack på H&M tycker faktiskt att dom har fått in väldigt fina färger. Har ett lila, korallrödoch ett blått. Men lila är mitt favorit nagellack nu på sommaren.
(bild lånad från google)


bästa respektive värsta ögonblicket i ditt liv?
Oj, svår fråga. Mitt värsta ögonblick i mitt liv var nog när min kusin begravdes. Usch, har fortfarande hela dagen framför mig. Det är en dag jag aldrig kommer att glömma. jag tror jag gick i 8an då. Visst det spelar kanske ingen roll men det va min första och förhoppnings vis sista begravning. 

Men mitt bästa ögonblick va nog när hela min familj åkte ner till skåne för att se på små boxer valpar. Åh så söta! Och sen ögonblicket då vi fick hem våran lilla Fenya. Åh, vad liten hon va då. 


Favoritfilm?
Life As We Know It, gud så bra den är!! Älskar den. Mina favoritfilmer kommer och går ;) 




Kommentarer
MADDES säger:

Ursäkta sent svar, har haft fullt upp i slutet av denna vecka och helgen! Allt bra?

2011-07-10 | 12:18:41
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback