Min älsklings 18 årsdaag!

Idag var det då min lilla flickas 18 årsdag!! En sån sjukt underbar person. 18 års vänskap, hell yeah! 
Känner nog inte en enda person så bra som jag känner henne. Har sådana underbara minnen med henne så det är helt sjukt. 

Jag och Emelie skulle spela fjortisar för 2 års sen, haha. 

(Emelie till vänster och jag till höger) 

När vi va små så brukade vi ligga på golvet och byta varandras blöjor ;) haha tyvärr har ingen bild på det. (Emelie till vänster och jag till höger)


Jag och Emelie dansade som katter förra sommaren inne i stan. Lite smått pinsamt. 

Emelies födelsedag förra året. 
Jag och Emelie förra årets Rix Fm festival.





Älskar dig vackra flicka!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback