Shopping är livet.

Iaf när mamma är med och har plånboken redo ;) hihi

Blev mer än vad jag skulle köpa. Skulle ha hem ett par nya cykelbyxor, flipflop (vilket jag får köpa på onsdag), leggings (blev två par) och en träningströja (vilket jag inte fick hem heller). Och så blev det lite plus-plagg också. Ouupsi. 

2 par leggings från H&M. 199:- respektive 79.50:-


Ett nattlinne och en BH från Lindex 75:- respektive 149:-


Ett par snygga örhängen i olika färger 29.50:- respektive en fjäderring för 49.50:-


Ett par nya cykelbyxor från Gina 59.50:-


Det var min shopping idag, kommer nog bli lite mer på onsdag då jag och Fanny kanske dra in en liten snabbis :) 

Ha en toppen kväll för det ska jag! Kisses!♥

Kommentarer
Fanny säger:

Gud va sött nattlinne, de kan man ju ha på dagen oxå ju :D!

2011-07-13 | 14:10:42
Bloggadress: http://sweetascandy.blogg.se/
Fanny säger:

Gud va sött nattlinne, de kan man ju ha på dagen oxå ju :D!

2011-07-13 | 14:10:56
Bloggadress: http://sweetascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback