Våran intressanta cykeltur

Vi körde Go-Kart igår igen, denna gången kom jag iaf inte på 7 plats utan jag kom på 5 plats ;) haha 
Nästa gång hoppas jag på att komma typ ja åtminstonne 3a kanske ;) 
Emelie kom 2a :D Väldigt bra för att vara 2a gången hon kör :) 
Och Ellen kom på 4 plats och det var hennes första gång.!! Wiie go Ellen!! 

Hon kanske ska satsa på go-kart istället för cykling. Vi cyklade dit och hade 2 cyklar till 3 styckna. Jag satt på pakethållaren bakom Ellen, och det kanske man inte skulle gjort ;) Fast om jag ska vara ärlig så var jag inte så bra på att cykla heller. 



Kommentarer
Tilda Larsson säger:

Men dööööööööööööööööööööööööö det är la klart att jag vill ällär? Du är ju knepp som äns tenker tankäään. :):):):):):):):):)<3

2011-07-24 | 23:33:36
Bloggadress: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback