Midsommar 2011

Hej bloggen. Är så sjukt trött, vaknade vid 12. Kom hem vid 05.00 i morse. Jag och Emelie hade en väldigt intressant slut på våran midsommardag. Vi va Först hos Emelie. Åt lite mat :) jätte trevligt. Själv var man kocken en liten stund ;) Mums blev det iaf ;)


Och självklart glömde ju vi "smarta"? tjejer att köpa jordgubbar, så jag, ellen och Filip åkte iväg och skulle köpa men inget ställe var ju öppet! :( Men det gjorde väl inget, blev så mätta av maten på kvällen som vi lagade hos Emmelie :) (En annan tjej) 


Och till sist, hemfärden. Haha. Jag och Emelie åkte till Huskvarna till ett par kompisar och missade sista bussen hem. Så vi började gå mot stan, men det blev att vi gick hem till Barnarp från Huskvarna. Kan la meddela att mina fötter gör så förbannat ont!! haha. Så vi kom innanför dörren 5 i morse ;) så gick vi direkt och la oss och sov till 12 :) Sov lite när jag kom hem också. Somnade ifrån One Tree Hill :O hehe 

Men jag hade en underbar midsommar! Hoppas ni hade en bra också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback