Ännu en snöig dag-gillar inte

Godmorgon alla snögubbar och gummor :)
Hur mår ni idag? :)
Jag mår bara braa, vaknade för en timma sen typ och tog en god frukost och slog mig ner framför Gilmore Girls. Bra start på denna snöiga Lördag.
Jag ska om en liten stund ner till centrum för att möta upp Tanja :) Jag är så snäll idag så jag följer henne hem sen ;) hihi (A)
Ska också ta och rensa ur mina byråer idag och få lite ordning på allt. Och hoppas att Tanja vill ha lite utav sakerna jag inte längre vill ha kvar :) Håller tummarna annars får jag ge kläderna till de mest behövande :) hihi
Shoppingen förra veckan :) Jätte snygg färg på BHn och trosorna till sommaren när man är riktigt brun. hihi! Nu ska bara sommaren komma.

Kommentarer
Rikardtina säger:

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-12-27 | 14:39:36
Bloggadress: http://rikardtina.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback