Snöstorm

Är hemkommen nu och ska snart bädda in mig i mitt duntäcke. Det är så fruktansvärt kallt och snöstorm ute. Nu försvann mina vårkänslor =( typiskt! När väl solen kom så blir det snöstorm.
Hur har eran dag varit annars idag då?
jag förmodar att ni är lika trötta på snön, isen och det kalla som jag är. Vill ha sol och värme nu tack!
Va en snabbis på stan igår och köpte underkläder och örhängen :) det som mest behövs nu. Men jag hittade ett jätte sött leopard linne på New Yorker som jag MÅSTE köpa och ha på Fredag då vi ska fira Frida =D
Hockey som gäller nu iaf, får se om jag ska till praktiken imon. Förkylningen sitter i än och blir bara värre :( jäklar också  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback