Hola Chicas/Chicos-I'm back

Nu så är jag tillbaka igen. Sorry. Har varit ute i Skärstad i tre dagar så har inte haft tid och ork till att blogga. 
Vi va några tjejer där ute där Amanda bor, va verligen jätte mysigt. Firade min födelsedag också. Presenter låg på bordet när jag kom tillbaka från körskolan. Så jag öppnade paketerna kvällen innan jag fyllde år sen åt vi goda tårtor vid midnatt ;) Mumms och mys på högsta nivå. Fin sång blev det också.
Igår när jag fyllden år så åkte vi hem ganska tidigt eftersom lilla Frida skadade sin tumme kvällen innan. Hon och Amanda åkte till en vårdcentral medans jag, Elin, Elin och Jossan fortsatte min födelsedag hemma hos Elin med god frukost.!

Min födelsedag va toppen och den kommer bli ännu bättre imon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback