Lite häng i Barnarp

Ligger helt döööd i Emelies säng, jäkla mensfan! Men ni kanske inte är intresserade av mina problem... Kan tänka mig det ;) Så idag ska jag faktiskt vara snäll och inte prata om det (a) Jag vet, ett ängla barn (Även om jag inte visar det ibland) Idag då som sagt så har jag haft Halkbanan tillsammans med ett par ungdomar, som tur var så hade jag Emelie och Elin där så lite extra stöd fick man. Men shiiiet va kul det va, skulle kunna åka igen om jag så skulle kunna få chansen.! Nu ikväll sticker jag och Ellen in till stan för antingen att träffa ett par kompisar ( eller ja kompisar och kompisar kanske man inte kan kalla det, men är med dom för att vara snäll.) ;) ha en toppen kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback