Jag hatar verkligen söndagar...

Det är söndag den 16 oktober och jag ligger som en sönderslagen människa i soffan, eller det känns så iaf. Igår blev det en toppen dag. Började dagen med lite jobb här hemma, pappa slog sönder våran öppna spis nere i källaren så då var det bara min tur att bära ut stora hinkar med tegelstenar ut till släpvagnen. Och japp, idag känns träningsvärken. Både i armarna och nacken..  Oh happy day!


Senare under dagen åkte jag upp till Kinnarps för lite HV tittande med Emelie. Får väl tacka pappa för det, en såååån snygg kille satt bredvid mig på läktaren. Småprat blev till storprat. Skit kul, och rolig va han. 93:a desutom, hallå värsta 10 poängaren!! Ni kanske undra: "Fick du hans nummer?" "Vad heter han?" "Hur såg han ut?"
Jag kan väl typ bara berätta hur han såg ut, snygg, blond, lång och lite biffig. ;) Perfekt! 
Om jag fick hans nummer, nepp men han va såååå nära att lägga in mitt nummer men då va ju HV tvugna att göra något som gav dom mer uppmärksam het än mig (jag är jätte glad att de gjorde mål men de valde fel tidpunkt att göra det på, älskar er ändå HV!) så sket sig det.. Vad han hette fick jag aldrig reda på, jag fick se hans körkort (jag ville se om han ljög om sin ålder eftersom han trodde jag va 23) men jag tittade bara på hans födelsedatum och INTE hans namn. Hur dum är man då? Oh god, jag hatar mig själv just nu!! Så jag får väl se om ödet vill dra oss samman igen ;) haha vad desperat jag låter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback