Best Friends Forever!

Snart ska jag och Elin gå och lägga oss. Vi har klassfotografering imon i skolan så vi behöver all skönhetssömn vi kan få. Tur för oss att vi ha sovmorgon så vi kan klå de andra i snygghet. Alla kommer såklart titta på oss, vilka andra liksom? 
Okej där kanske ironi fick komma med på en tur, men lite får man väl överdriva? 

Meeeeeen i alla fall, jag hittade en as bra låt som passar perfekt till mina vänner! Passar utmärkt! Lyssna gärna!

Jag ska väl ta och lyssna lite på låten och sjunga lite till Elin så hon tar åt sig. Hoppas att jag kommer drömma riktigt sött. 

Natti Natti!

Kommentarer
Elin säger:

Du är så söt! :D <3

2011-10-02 | 14:34:34
Bloggadress: http://aboutelinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback