There's just so much pain!

Nu ligger jag helt död i soffan och försöker hålla mina ögon öppna. Jag har i alla fall jobbat klart för denna helgen, tack gode gud för det.
Var ju uppe på Kinnarps och jobbade lite extra igår (har också jobbat hos pappa lördag-söndag). Assa shit va kul det va, men det fick man väl betala för senare. Ryggvärk, handvärk, fotvärk och lilltåvärk har man efter ett 9 timmars pass med massa spring. Assa seriöst, efter typ 16 timmar i samma skor så ser inte fötterna så fina ut. Tro mig... Har en STOR blåsa på mina lilltår precis UNDER och jag går som om jag lever i en 90 årings kropp :O Det är hemskt! 
Vi skulle egentligen jobba från 17.00-24.00 men det blev att vi jobbade över 2 timmar. Visst det är kul när pengarna kommer, men det blev jobbigt när alla va trötta och hade ont överallt. Men under tiden hade jag, Elin, Frida och Jossan as roligt. Fick lite ragg hit och dit, nån 40 plussare som kom fram och dansade med en. haha ja det va spännande. Men plikten kallade så dansen fick vänta. 


Imorgon är det skola igen, jag förstår inte riktigt varför helgerna måste gå så sjukt fort medans veckodagarna går sjukt sakta :( Man skulle typ byta ut dagarna, så att vi går i skolan på helgerna och va lediga på veckodagarna :D Aa, det hade sjuttsingen varit najs! Eller vad säger ni?

Kommentarer
ohana säger:

jaaa det tycker jag meeed! :D

2011-09-18 | 18:05:23
Bloggadress: http://ohanadohse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback