Alkoholfria drinkar är inte lika roliga

Har legat hur skönt som helst i sängen och haft min egna lilla teorilektion ;)
Har en DVD skiva som jag tittar på och sen svarar på frågor och sånt, as bra! Kan mer än jag trodde. Eller ja, om typ en del förutom motorn och skiten ;) Det är ju inte direkt vi kvinnor som ska kunna det, det är la killarna! Jag kommer inte ens tänka tanken att åka under bilen för att titta om något är fel och bli skitig, nej du. Det får pappa eller någon fixa ;)

Annars idag har vi i skolan haft vinprovning igen, fast rött vin blev det idag. kanske inte min stil men det slank ner ändå ;) Och vi gjorde drinkar, fast alkoholfria. Kanske lika bra ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback