Kvällens höjdpunkt!!

Vilken jävla snöstorm det är ute. Vad skön kom det ifrån då?? Jag som trodde det skulle blir vår men icke sa nicke. Inte en på ett tag tror jag. Jag, Elin, Amanda och Frida var ute och gick en runda i Huskvarna vid 17 tiden idag vi hade tur med vädret förutom den sista kilometern hem då snöstormen kom. Så så fort vi kom hem till lägenheten så åkte jag hem (Frös ju som en jude), så nu sitter jag i soffan med One Tree Hill igång på tvn. Börjat om igen, kan verkligen inte sluta!

Igår så åkte jag hem till Elin och Hanga på kvällen, innan dess träffade jag en kompis så vi satte oss på Waynes tillsammans med hennes lillebror och pojkvän. Super mysigt! ♥
När jag mötte upp Elin, Amanda och deras kusin Vicki så tog vi bussen direkt till Huskvarna, väntade på att Ellen skulle komma med spelen vi spelade, sen gick jag Elin och Ellen och hämtade Hangas bil, åkte och köpte lite mat på City Gross. Så det blev en Tacos- och spelkväll. Det va jätte kul och mysigt!
Efter ett tag så kom Hanga och hans kompis hem och va med o spelade Med Andra Ord. haha shit, man lever sig verkligen in i spelet.

Hanga lyckades vika pallen på mitten medans han satt på den. Haha! Det va kvällens höjdpunkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback