Satsa på mattant?

Hejsan alla bloggknarkare. Hur är läget? Med mig är det kanon bara att min mage KURRAR nån stopp!! Och jag är ju inte på världens topp humör då, får väl tycka synd om Elin och Amanda som får stå ut med mig!

Idag har jag varit inne i stan med Lina och Fanny, super mysigt! Fick med mig en typ korallröd blusklänning som jag kan visa imon. Fick också skjuts utav Amanda in i förmiddags. Sov hos henne inatt tillsammans med Frida. Grillade lite kött, drack lite vin och spelade spel. Malin, Amanda och Berra kom ut en sväng. Vi hade verkligen inte jätte trevlig kväll! :)

Bjuder på en bild på mig och Fina Frida från igår. Vi stod i Amandas kök och förberedde maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback